Регистрация    Войти
Авторизация
» » Запорізькі педагоги підбили підсумки Року електронної дидактики

Запорізькі педагоги підбили підсумки Року електронної дидактики

Категория: Образование
Запорізькі педагоги підбили підсумки Року електронної дидактикиУ рамках реалізації регіонального освітнього проекту «Формування та розвиток ІТ-компетентності вчителів» підбито підсумки Року електронної дидактики «Мистецтво навчати», який розпочався першого листопада 2013 року, а завершився 31 травня поточного року.

Метою проекту є розвиток єдиного інформаційного освітнього простору регіону, залучення педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до ефективного використання інформаційний технологій та технологій Веб 2.0 у навчально-виховному процесі, популяризація обласного методичного порталу ЗапоВікі та створення оригінальних освітніх розробок.

У ході Року електронної дидактики завершився обласний конкурс розробок уроків з навчальних предметів серед викладачів, які мали розробити урок для учнів 7 - 9 класів з використанням дидактичних засобів: он-лайн кросфорди чи плакати, карти знань, блоги, геосервіси, Гугл-документи, віртуальні екскурсії, Вікі-технології тощо. Визначено переможців конкурсів - учителів з таких предметів: іноземна мова, українська мова та література, хімія, основи здоров’я та фізична культура, біологія, географія, екологія, російська мова та література, історія, правознавство, музичне, образотворче мистецтво, художня культура, алгебра та геометрія.

Крім того, в усіх закладах освіти проведено заходи до Міжнародного дня безпечного Інтернету, фінішував обласний веб-квест для вчителів фізичної культури та основ здоров’я та всеукраїнський квест «До скарбниць рідного слова» для учнів 7-11 класів.

Більше інформації про підсумки Року електронної дидактики можна знайти на Запорізькому обласному методичному порталі

Управління у справах преси та інформації
Loading...
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.